Що таке контрактне виробництво косметики

Зміст

Блог про контрактне виробництво косметики

Контрактне виробництво від ProCare – це комплексна реалізація вашого проєкту зі створення бренду косметики: від ідеї до розробки дизайну та випуску готової партії продукції. В результаті нашої співпраці ви отримаєте власний бренд косметики!

Наша ціль – комплексна допомога в створенні бізнесу з унікальними продуктами в б'юті індустрії з нуля, збільшення прибутку компаній шляхом випуску нових косметичних засобів та ліній товарів.

Контрактне виробництво від ProCare

Філософія компанії – виконувати свою роботу на 100%, постійно вдосконалюватися та рухатися вперед. У нас працюють однодумці, які горять тим, що роблять, повністю віддаються своїй справі. Ми розробляємо та випускаємо косметичні продукти з додаванням компонентів з доказовою ефективністю, які добре продаються та приносять прибуток.

Знайомство з ProCare

Компанія успішно працює на косметичному ринку в сегменті контрактного виробництва з 2016 року. За цей час ми створили:

  1. понад 250 власних продуктів для 6 різних брендів;
  2. 500 рецептур різноманітних засобів;
  3. понад 1000 товарних позицій для замовників.

ProCare є виробником і дистриб'ютором брендів Joko Blend, Barbers, Shelly, Tink, Touch Protect, Medosan. Сертифікована косметика нашого виробництва продається в національних торгових мережах, магазинах косметики, інтернет-магазинах, аптеках, використовується в салонах краси.

Що ми пропонуємо своїм партнерам:

  1. сучасні виробничі потужності, які здатні випускати сотні тисяч одиниць косметичної продукції на рік;
  2. всі необхідні технічні дозволи на випуск косметичної продукції;
  3. відповідність міжнародним стандартам GMP, ISO 22716:2009;
  4. використання сертифікованої сировини від світових постачальників;
  5. контроль якості продукції на кожному етапі;
  6. гарантії безпеки технологій та рецептур.
Що ми пропонуємо своїм партнерам

Які послуги ми надаємо:

  1. створення унікальних рецептур косметичних засобів;
  2. контрактне виробництво за готовими рецептурами під торговою маркою замовника;
  3. підбір та закупка сировини;
  4. допомога у підборі тари, пакування та витратних матеріалів у перевірених постачальників;
  5. розробка дизайну етикеток, їх друк;
  6. фасування та пакування готового продукту;
  7. сертифікація.

Виробництво нового продукту: корисні поради

На шляху від рішення створити власний бренд косметики до перших продажів існує 6 ключових етапів, які потребують уваги.

  • Ідея.

Саме від ідеї бренду значною мірою залежить успіх бізнесу. Замовнику важливо розуміти, що саме він хоче отримати – технолог реалізує будь-які побажання. На цьому етапі вам має допомагати досвідчений маркетолог. Необхідно заздалегідь визначитися з концепцією бренду, його позиціюванням, цільовою аудиторією.

  • Оцінка об'єму ринку.

Для визначення об'єму першої партії необхідно оцінити, скільки одиниць продукції ви зможете реалізувати за певний проміжок часу, в яких каналах ви плануєте продавати. Важливо врахувати, що покупцям потрібен час, щоб впевнитись в ефективності та якості нового бренду.

  • Фінансовий план.

Власнику торгової марки потрібно обрати ціновий сегмент косметики, розрахувати необхідні для розвитку бізнесу вкладення. Дотримання фінансового плану допоможе уникнути зайвих витрат, щонайшвидше почати отримувати прибуток.

  • Шляхи реалізації.

Необхідно визначити, який з трьох підходів буде використаний при контрактному виробництві:

  1. купівля готового продукту з існуючою рецептурою та розробкою індивідуального дизайну та брендингу;
  2. внесення в готову рецептуру додаткових компонентів, на яких будуються концепція та маркетинг;
  3. створення унікальної рецептури продукту.

  • Собівартість.

Собівартість включає витрати на розробку або купівлю рецептури, закупівлю сировини, тари, виробництво косметичного засобу. Також в неї входять витрати на маркетинг. Варто виходити з того, що собівартість продукції має бути в 4 рази меншою за кінцеву ціну.

  • Реалізація проєкту.

На цьому етапі потрібно знайти виробництво, яке здатне виготовити партію якісної продукції. Варто звертати увагу на розмір мінімальної партії, вартість послуг, наявність контролю якості, терміни виконання замовлення, гарантії.

Щоб створити власну марку та отримати прибуток, варто заздалегідь пропрацювати всі деталі з фахівцями відповідного напрямку та під час реалізації проєкту дотримуватись створеного плану. Наш досвід свідчить, що зазвичай на створення косметики під власним брендом необхідно 1-3 місяці.

Зробіть перший крок до косметики під власним брендом – зв'яжіться з нашими фахівцями телефоном або електронною поштою для отримання консультації з питань контрактного виробництва.