Комфорт у готелі створюється з уваги до дрібниць. Однією з таких дрібниць є брендована косметика, яка допомагає сформувати унікальний образ вашого закладу. Мініатюрні флакони з вашим логотипом не тільки підкреслять стиль готелю, але й залишать у гостей незабутні враження.
Якісна косметика для готелів є важливою складовою гостинності. Вона демонструє турботу про гостей та підвищує рівень їхнього комфорту, підвищує репутацію готелю і допомагає створити позитивний імідж. Закордонні готельєри ретельно розробляють Hotel guest amenity products і щомісяця витрачають на такі брендовані косметичні набори сотні тисяч доларів.
Готельна косметика має свої особливості, які відрізняють її від звичайної. Вона повинна бути універсальною, підходити для всіх типів шкіри та волосся, мати нейтральний pH та бути гіпоалергенною. Це гарантує безпеку використання та мінімізує ризик алергічних реакцій.
До програми мінімум готельної косметики зазвичай входять:
Але розширивши цей beauty-кейс ви приємно здивуєте своїх гостей і виділитесь серед своїх конкурентів.
Готельні шампуні, бальзами та маски для волосся повинні забезпечувати дбайливе очищення, залишаючи волосся м’яким і слухняним. Ці засоби мають бути дерматологічно перевіреними, аби виключити ймовірність непередбачуваних алергічних реакцій у різних людей.
Гелі для душу в готелях мають бути з нейтральним ароматом та зволожувальним ефектом. Це гарантує гостю приємний та комфортний прийом душу.
Нехай гості отримають додаткову можливість доглядати за своєю шкірою після душу. Лосьйон має бути з легкою текстурою та приємним ароматом. Хоча ці засоби не є обов'язковими у програмі мінімум, їх додавання до стандартного набору стане приємним бонусом для гостей.
Одноразове тверде мило в індивідуальній упаковці є найбільш затребуваним продуктом готельної парфумерії. Завдяки невеликим розмірам, його цілком вистачає на кілька днів регулярного використання, що не тільки зручно, але й економічно. У сучасних готелях все частіше впроваджують диспенсери для рідкого мила, що дозволяє економити до 80% коштів та піклуватися про навколишнє середовище.
Пакування готельної косметики відіграє важливу роль у створенні загального враження від перебування в готелі. Зазвичай використовуються мініатюрні флакони, об'ємом від 20 до 50 мл. Існують різні формати пакування: флакони з круглою шийкою, більш короткі, опуклі міні-флакони. Дуже популярний і практичний варіант упаковки для невеликих порцій – це саше.
Універсальність упаковок для косметики дає власникам готелів широкі можливості для створення привабливих рішень.
Для особливо важливих гостей ми пропонуємо індивідуальні набори, що включають ексклюзивні засоби для догляду зі складниками преміум-класу. Ці набори можуть бути персоналізовані відповідно до побажань гостей та концепції вашого готелю. Пропонуючи такі ексклюзивні набори, ви зможете підкреслити високий рівень сервісу та створити незабутні враження.
Косметика з брендом вашого готелю – це чудовий маркетинговий інструмент. Вона допомагає створити позитивний імідж, підвищити впізнаваність бренду та залишити у гостей приємні враження. Крім того, косметика з логотипом вашого готелю може стати чудовим сувеніром, який гості заберуть із собою додому, що ще більше закріпить ваш бренд у їхній пам'яті.
Звертайтесь до нашої компанії для створення брендованої косметики. Ми забезпечимо високоякісні продукти та індивідуальний підхід, щоб підкреслити особливу атмосферу і стиль вашого закладу гостинності.